vrijdag 6 juli 2012

Review; China Glaze neon

Essence, Catrice & NYC? super nagellak, vooral de lakjes van catrice bevallen mij erg goed. veel keuze uit kleuren, prima kwastje noem maar op! toch chipt nagellak bij mij zeer snel waardoor ik op zoek ging naar een ander merk om uit te proberen.

lees verder...


Ik las goede reviews over China Glaze dus wilde ik deze graag proberen. De zomercollectie van China Glaze; Summer Neons.. WAUW hier werd ik enthousiast van! Ik houd van simpele outfits met zeer opvallende nagels en lippen.
De kleuren die ik bestelde; Hang-ten toes, I'm with the lifeguard en sun-kissed
 
Hang-ten toes; Dekt volledig in twee laagjes en droogt snel. Neon en dus moeilijk op de foto te zetten!


I'm with the lifeguard; Hmm groen, groen is niet mijn kleur nagellak. maar neon groen dat is natuurlijk iets anders.. I LIKE. Dekt ook in twee lagen. Zeer opvallend!




Sun-kissed Als laatste; geel, hier was ik het meest nieuwsgierig naar. Dit komt vooral omdat ik deze kleur pas sinds kort echt mooi vind als nagellak. Ook deze dekt mooi in twee lagen. Dit is zeker mijn favoriet, ik laat deze zitten om te testen of hij lang mooi blijft zitten op mijn nagels. Tot zover, Ik bestelde deze lakjes voor €4,95 p/s wat ik een mooie prijs vind voor een goede inhoud van 14ml en een fijn kwastje om mee te werken. Ook is het glazen potje met lange zwarte dop mooi om te zien. Ik laat jullie nog weten hoeveel dagen de lak mooi bleef op mijn nagels! Tip: bij Enchantra verkopen ze China Glaze (nu ook met korting)
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten